Відповідно до ст. 10 Закону України « Про службу в органах місцевого самоврядування» Немішаївська селищна рада повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу соціальних послуг апарату управління Немішаївської селищної ради
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів
- громадянство України;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2 років або досвід роботи (відповідно до профілю) на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності не менше 3 років;
- володіння державною мовою;
- знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, у сфері соціального захисту та соціальних послуг;
- вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Повинен знати Конституцію України, закони України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження КМУ, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, основи психології, правила внутрішнього розпорядку, правила ділового етикету, правила охорон праці та протипожежної безпеки, основні програми для роботи на комп’ютері.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері економіки, будівництва, містобудування та архітектури.
Термін подання документів – 30 днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті селищної ради, до 31.12.2020 року.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :
- Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- Заповнену Особову картка ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік( надається у вигляді роздрукованого примірники заповненої декларації на офіційному сайті НАЗК);
- Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборои, визначені частиною третьою або четвертою статі 1 Закону України « Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- Копію паспорту разом з оригіналом;
- Копію військового квітка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- Копію документа про загальну середню освіту ( з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета ( дисципліни) , або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою ( ст. 10 Закону України « Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Додаткова інформація надається секретарем конкурсної комісії за телефоном : 41236.